Bon Bini Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Esmee Dappers - WaarBenJij.nu Bon Bini Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Esmee Dappers - WaarBenJij.nu

Bon Bini Curacao

Blijf op de hoogte en volg Esmee

10 Februari 2018 | Curaçao, Willemstad

Eindelijk was het dan zover, na een half jaar voorbereiden en nog langer te dromen kon mijn avontuur naar Curaçao beginnen. Maar voordat het zover was, eerst nog een afscheidsborrel met familie en vrienden.

6 februari om 07:30 uur gaat mijn wekker en meteen ben ik wakker met de weet dat ik vandaag naar de zon ga!
Eerst naar Schiphol toe met pap, mam, opa, oma en een te zware koffer. Toen het tijd was om afscheid te nemen en iedereen 5 keer een knuffel en een kus gegeven te hebben ging ik verder in mijn eentje, op naar Curaçao. Aangekomen bij de douane, werd ik deze keer alleen maar gefouilleerd. Eenmaal door de douane kon het wachten beginnen want ik had een half uur vertraging.

Eenmaal in het vliegtuig heb ik mezelf erg verveeld. Voor 10 uur zitten ben ik toch echt niet gemaakt. Wanneer we eindelijk geland waren, duurde het erg lang om door de douane te komen, het duurde lang voordat ik me koffer had en het duurde lang voordat ik pas werd opgehaald. Welkom in Curaçao zullen we dan maar zeggen.

Inmiddels is het mijn 5e dag hier en ik heb het heel erg naar mijn zin! Het verkeer is hier wel erg wennen, maar met asociaal rijden kom je een heel eind! Ook ben ik gisteren naar mijn stage gegaan om kennis te maken met het team. Ik heb nu al heel veel zin in maandag wanneer ik mag gaan starten! Ook het strand hier is erg lekker en de zonsondergang is wauw!

Vandaag ga ik Curaçaos carnaval vieren! Zo heb ik toch een beetje carnaval aan de andere kant van de wereld!

Jullie horen weer snel van me!
Ayo!

  • 11 Februari 2018 - 16:09

    Frank:

    Heel veel plezier met Curaçaos carnaval.

  • 11 Februari 2018 - 16:24

    Opa En Oma Huisman:

    Hoi Esmée,

    Wat leuk zeg deze blog, zo kunnen wij jou toch een klein beetje van jou volgen, en horen.
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt, dat geeft voor ons ook wat rust.
    Voor morgen wensen wij jou hééééééél veel succes, en werk en water plezier toe.
    En voor straks heel veel leut met de Curaçaose Carnaval.
    En toet, doe je wel voorzichtig !!!!!!!

    Liefs en groetjes,
    opa Johan en oma Tony
    doeiiiiiiiii

    xxxxxx




  • 11 Februari 2018 - 16:30

    Wessel :

    Super leuk! Nog heel veel plezier en succes!

  • 11 Februari 2018 - 16:34

    Tante Edith:

    Hey Esmée,

    Deze blog is idd. super leuk.
    Kunnen wij jou deze 5 maanden toch nog
    een beetje volgen, en van jou verhalen en avonturen genieten.
    Héél veel succes, en plezier op je stageplek.
    En geniet ook van het mooie eiland.

    Dikke kus,
    Tante Edith

  • 11 Februari 2018 - 16:41

    Milan :

    Hoi Esmée,

    Ik wens jou een héle fijne tijd,
    en heel veel plezier en succes op Curaçao.

    Groetjes,
    Milan

  • 13 Februari 2018 - 13:51

    Mam:

    Hey Esje

    Super leuk dit dan kunnen wij mooi jou volgen ( als je weat schrijft dan he , hihihi) . Ik hoop dat je een mooie tijd hebt daar en wat je ervan verwacht en meer zelfs . Veel succes met je stage en met alles daar . Ik wens je een super tijd .

    Heel veel kusjes en knuffels.
    Liefs
    Mam xxx

  • 13 Februari 2018 - 14:53

    Bettineke:

    He esje, kei leuk om te lezen. Wa leuk daar ook carnaval . Hier issie wir as vanouds. Ben benieuwd hoe het daar gaat. Zet er lekker veel foto’s op dan kinnen we een beetje meegenieten

  • 13 Februari 2018 - 14:56

    Bettineke:

    Ennuhhh ben mar blij dagguh daar bent , tis hier verrekte kouw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Curacao

Mijn stageavontuur in Curacao

Recente Reisverslagen:

17 April 2018

Overnachten op Klein Cura

23 Maart 2018

Hallo! Ben ik weer

23 Februari 2018

Schildpadden, duiken en keshi yena

13 Februari 2018

Carnaval

10 Februari 2018

Bon Bini Curacao
Esmee

Actief sinds 10 Feb. 2018
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 5451

Voorgaande reizen:

06 Februari 2018 - 10 Juli 2018

Curacao

Landen bezocht: